V případě, že má klient CK Alpina sjednané pojištění storna zájezdu (v balíčku s pojištením EASY, cestovním pojištěním UNIVERSAL s pojistným limitem do 3 000 000 Kč či 100 000 000 Kč) a nastane pojistná událost, postup pro uplatnění pojištění pro případ zrušení cesty je následující:
1) Klient je povinen bezodkladně (do dvou pracovních dnů) prostřednictvím e-mailu oznámit cestovní kanceláři neúčast na zájezdu.
2) CK následně vydá potvrzení o výši stornopoplatků a zašle jej zpět klientovi.
3) Klient vyplní formulář Hlášení pojistné události. Odkaz ke stažení formuláře najdete na webu Generali. Formulář Vám můžeme také na vyžádání zaslat ve formátu PDF.
4) Potvrzení o výši stornopoplatků, Hlášení pojistné události a další doklady o dané pojistné události (např. doklad o pracovní neschopnosti, lékařskou zprávu, úmrtní list, policejní hlášení apod.) klient zašle do pojišťovny dle pokynů uvedených ve formuláři Hlášení o pojistné události.
Další komunikace s pojišťovnou probíhá mezi klientem a pojišťovnou Generali.
Při uplatnění pojištění storna zájezdu Vám doporučujeme důkladně si pročíst bod XV. Zvláštní pojistné podmínky pro pojištění pro případ zrušení cesty nebo přerušení nastoupené cesty ve Všeobecných a zvláštních podmínkách pro cestovní pojištění Generali (VPP a ZPP CEP 2016/03-02).