Vleky CK Alpina se speciální patrovou nástavbou pro přepravu kol jsou konstruovány s ohledem na minimalizaci poškození kol během cesty. Kapacita těchto vleků je od 30 do 40 kol.
Patrový vlek
Kolejnice
Tyč s gumicukem
Uchycení s vycpávkami
Uchycení kola
Kola jsou ve vleku uchycena ve vodorovných kolejnicích ve dvou patrech nad sebou. Rámy jsou fixovány ke svislé, gumou obalené, tyči gumicukem. Kola v horním patře vleku jsou přichycena pásky za ráfek ke kolejnici, ve které stojí. Do míst, kde by mohlo při otřesech vleku docházet k oděru kola o konstrukci nebo vedlejší kolo, vkládáme pěnové vycpávky.
Příprava kola
Nakládku a vykládku kol řídí průvodci, součinnost klientů je žádoucí. U velkých a atypických kol (také u kol umístěných na krajních pozicích vleku) je možné, že bude nutné pootočit rohy, řídítka, nebo zasunout sedlo. Tyto úpravy v případě potřeby provede průvodce a po přepravě vrátí kolo do původního stavu. Před přepravou prosíme odstraňte všechno oddělitelné příslušenství, mohlo by dojít k jeho poškození nebo poškození okolních kol.
Přečtěte si také informace o ostatních způsobech přepravy kol na našich zájezdech.