Vize a hodnoty CK Alpina

Kam směřujeme?

Alpina = aktivní dovolená v dobrém kolektivu

Náš styl je jasný a vždy bude. I když se snažíme nabídnout pestrou paletu zájezdů, aby si mohl vybrat každý podle svých preferencí a kondice, všechny naše zájezdy vždy spojuje důraz na pohyb a dobrou partu.

Alpina = spokojení klienti

Chceme, abyste si naše zájezdy užili radostně a bez starostí, proto vás považujeme za důležité partnery a zajímá nás váš názor. Abychom každému usnadnili volbu toho správného zájezdu, klademe důraz na sdílení informací a profesionální, příjemnou a lidskou komunikaci před, během i po zájezdu.

Alpina = lidé, tým, parta

Uvědomujeme si, že Alpinu tvoří jednotliví lidé a jejich vzájemná souhra. Každý náš zájezd se uskuteční jen díky zapojení řady lidí v zázemí, týmu průvodců, kuchařů, řidičů a místních spolupracovníků. Naším cílem je o tento tým pečovat, udržovat dobré vztahy, utvářet vhodné pracovní podmínky a podporovat spolupráci i komunikaci tak, aby tým vzkvétal a mohl plně rozvíjet svůj potenciál.

Alpina = „firma, jak má být“

Pracujeme na tom, abychom budovali dobré jméno Alpiny a byli hrdí na to, co děláme. Zkrátka, abychom byli „firmou, jak má být“. Poznáte nás vždy podle značky Alpina, svou práci ani logo neschováváme.


Co nám pomáhá nesejít z cesty?

Férový přístup

Jednáme fér mezi sebou, s klienty, partnery, dodavateli i konkurencí. Dáváme přednost otevřené a přímé komunikaci, důležité informace nezatajujeme a poskytujeme včas, případné problémy řešíme přímo.

Vzájemný respekt

Respektujeme různorodost názorů a potřeb. Mezi sebou proto podporujeme diskuzi a respektujeme odlišnosti v pracovních postupech, pokud vedou k požadovanému cíli.

Pohodová atmosféra

Přátelská neformální atmosféra je charakteristickým rysem Alpiny. Proto se prolíná pracovním prostředím firmy i našimi zájezdy a je v souladu s profesionálním jednáním.

Týmová spolupráce

Každý, kdo se podílí na chodu Alpiny, má podíl na společném výsledku. Rozvíjíme týmovou spolupráci. Podporujeme vzájemnou důvěru, rovnoprávnost a komunikaci mezi všemi zaměstnanci, spolupracovníky a dodavateli.

Pozitivní naladění

Namísto výmluv, proč věci nejdou, hledáme řešení, jak je uskutečnit.